۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبر: 85091824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مخالف استیضاح وزیر صمت در شرایط فعلی هستم

تهران- ایرنا- نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:مخالف استیضاح  فاطمی امین در شرایط فعلی هستم، قرار گرفتن فردی جدید بر مسند این وزارتخانه نمی تواند مشکلات ساختاری این حوزه را حل کند.

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد استیضاح وزیر صمت گفت: رهبر انقلاب در خطبه عید فطر بر همدلی و هم افزایی قوای سه گانه تاکید داشتند،بنابراین قوای سه گانه باید با حفظ وظایف خود به همدیگر کمک کنند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه مخالف استیضاح فاطمی امین در شرایط فعلی هستم اظهار داشت: قرار گرفتن فردی جدید بر مسند وزارت صمت نمی‌تواند مشکلات ساختاری این حوزه را حل کند و به نظر می رسد استیضاح مانع همدلی دولت و مجلس می شود و اثر دیگری نخواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: دولت نباید منتظر استیضاح وزرای خود از سوی مجلس باشد و باید هر فردی که توان مدیریتی لازم را ندارد را برکنار کند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دولت باید تغییراتی در تیم اقتصادی خود انجام دهد گفت: کابینه باید به دست نیروهای با تجربه اداره شود و کسانی سکاندار مدیریت در سطح کلان کشور می شوند باید با برخورداری از تخصص و تجربه کافی به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha