۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85092277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان: اردوهای منظم و بازی‌های تدارکاتی نداشتیم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان ایران گفت: با وجود نداشتن اردوهای منظم و بازی‌های تدارکاتی، با تلاش بازیکنان به مرحله دوم انتخابی المپیک صعود کردیم. برای حضور قدرتمند در این مرحله نیاز به آمادگی کامل داریم.

به گزارش ایرنا، زهرا خواجوی روز سه‌شنبه در جمعه خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد از صعود به مرحله دوم مسابقات المپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: توانستیم از مرحله اول با بهترین شرایط صعود کنیم. قرار است برای مرحله دوم هم آماده شویم تا بتوانیم با آمادگی کامل به المپیک صعود کنیم.

وی افزود:‌ اردوهای منظم و بازی‌های تدارکاتی نداشتیم و شرایط برایمان سخت بود اما با تلاش بازیکنان، کادر فنی و حمایت فدراسیون توانستیم میانمار را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: از نظر مسافت شرایط سختی داشتیم چرا که میانمار دور بود.

وی در مورد تبعیض بین فوتبال بانوان و تیم ملی مردان خاطرنشان کرد: با حضور مریم منظمی نایب رییسی داریم که تلاشش را می‌کند تا با شرایط خوبی آماده شویم. منظمی در میانمار هم همراه تیم بود تا شرایط خوبی داشته باشیم.

خواجوی در مورد حواشی فوتبال بانوان برای اعزام به میانمار گفت: همه تیم‌ها یکسری حواشی دارند و شیطنت‌هایی از بیرون می‌شود. خدا را شکر کادر فنی و فدراسیون تلاششان را برای آرامش تیم می‌کنند.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران فروردین ماه با یک برد و یک تساوی مقابل میانمار به مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کرد.

ابتدا قرار بود ایران، بنگلادش، میانمار و مالدیو در یک گروه به مصاف هم بروند اما دو تیم بنگلادش و مالدیو انصراف دادند.

مرحله دوم انتخابی المپیک با حضور پنج تیم ژاپن، چین، کره‌جنوبی، استرالیا و کره‌شمالی و هفت تیمی که از دور اول صعود کرده‌اند در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود تا در نهایت دو نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شوند. در پایان دور گروهی، تیم‌های اول و بهترین تیم دوم از بین سه گروه به دور نهایی صعود می‌کنند و پس از دو دیدار رودررو بین چهار تیم، دو تیم برتر قاره آسیا برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha