۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85092281
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فداکار: گلم به سپاهان به خاطر ملوان بود، نه پرسپولیس

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85092281
فداکار: گلم به سپاهان به خاطر ملوان بود، نه پرسپولیس

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت: گل تساوی که به سپاهان زدم، به خاطر ملوان بود، نه آنکه بخواهم قهرمانی را به پرسپولیس اعطا کنم.

سهیل فداکار زننده گل تساوی ملوان برابر سپاهان در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: بازی سختی برابر سپاهان داشتیم. این تیم بسیار بزرگ و با کیفیت است. ما جلوی ۷۵ هزار هوادار فوق‌العاده در اصفهان بازی کردیم و از چنین جوّی لذت بردیم. در واقع با انگیزه کامل به مصاف سپاهان رفتیم. از نظر روانی و تاکتیکی زیاد تمرین کرده بودیم تا این تاکتیک‌ها را در زمین به خوبی پیاده کنیم.

وی درباره گل تساوی در دقیقه ۸۹ این دیدار گفت: موقعیت یک ضربه ایستگاهی بود و دفاع ما بلند شد و سر زد و توپ در ۶ قدم افتاد و با زرنگی توانستم توپ را به گل تبدیل کنم. خوشحالم هواداران ملوانی که از انزلی تا اصفهان آمدند، ناراحت برنگشتند.

فداکار در پاسخ به این پرسش که شما با زدن گل تساوی قهرمانی احتمالی را به پرسپولیس هدیه کردید و چه حسی دارید و طرفدار کدام تیم هستید، خاطرنشان کرد: نه طرفدار پرسپولیسم نه استقلال؛ من ملوانی هستم و امیدوارم هر تیمی حقش باشد، قهرمان شود. گل من به خاطر ملوان بود نه تیم دیگری.

مهاجم ملوان در پاسخ به این پرسش که اگر بازی در انزلی برگزار می‌شد آیا نتیجه تغییر می‌کرد یا نه، یادآور شد: قطعا بازی در انزلی برای همه تیم‌ها مشکل است زیرا به خاطر هواداران خوب ملوان، بازی جو فوق‌العاده‌ای دارد و کار را برای تیم رقیب سخت خواهد کرد.

او درباره دیدار بعدی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: این تیم مهره‌های بزرگ و کادر فنی خیلی خوبی دارد، اما ما هم با تمام قوا و انگیزه به مصاف این تیم می‌رویم تا در خانه و در برابر هواداران خوب ملوان سه امتیاز دیگر را کسب کنیم. در هر صورت سه دیدار از لیگ برتر این فصل باقی مانده و باید تمام تمرکز خود را روی سه دیدار بگذاریم.

فداکار: گلم به سپاهان به خاطر ملوان بود، نه پرسپولیس

فداکار خاطرنشان کرد: ملوان بعد از هفت سال در لیگ برتر آمده است و با این هزینه‌ای که کرده تاکنون نتایج خیلی خوبی گرفته است. باشگاه ملوان حدودا ۵۰ میلیارد تومان برای بازیکنان هزینه کرد. در صورتی که تیم‌های دیگر یک بازیکن ۵۰ میلیارد تومانی دارند. به نسبت هزینه‌ها، نتایجی که ملوان در این فصل کسب کرد خیلی خوب بود، هر چند اگر کم تجربه نبودیم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و در رده‌های بالاتر جدول قرار بگیریم. اکثر بازیکنان سال اول حضورشان در لیگ برتر است و تجربه لازم را ندارند که خود من هم یکی از آن‌ها هستم.

وی با اشاره به اینکه داوری همواره به ضرر ما سوت زده است، گفت: داوران در این فصل چند پنالتی را برای ما نگرفته‌اند و همه کارشناسان گفتند که صد درصد پنالتی بوده است. اگر شانس با ما یار بود، در جدول تک‌رتبه‌ای می‌شدیم.

فداکار: گلم به سپاهان به خاطر ملوان بود، نه پرسپولیس

مهاجم ملوان درباره نخستین تجربه بازی خود برابر استقلال و پرسپولیس یادآور شد: بازی برابر تیم‌های بزرگ و پرهوادار سخت است زیرا این تیم‌ها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند که عالی بازی می‌کنند و ما باید برابر این تیم‌ها با حوصله بازی کنیم. در هر صورت نخستین تجربه برای چنین تیم‌های بزرگی واقعا خوب بود. حتی ملوان می‌توانست در جام حذفی استقلال را ببرد، اما با اخراج بازیکن ما، شیرازه تیم را بهم زد.

وی تاکید کرد: صد درصد اگر VAR وارد ایران شود، به فوتبال ما کمک می‌کند. اکثر تیم‌ها به داوری‌ها اعتراض دارند زیرا قضاوت داوران مشکل دارد و اگر وی‌ای‌آر باشد تیم‌ها به حق خود می‌رسند. تا نیامدن وی‌ای‌آر حق همه تیم‌ها ضایع می‌شود و با آمدن آن حق به حقدار می رسد.

فداکار با تشکر از پژمان نوری مدیر ملوان و مازیار زارع سرمربی این تیم، گفت: واقعا آنها تمام وقت خود را برای تیم گذاشتند و به نحو احسنت از ما حمایت کردند تا دغدغه‌ای نداشته باشیم. در این سه سالی که در ملوان بازی می‌کنم چیزی کم نگذاشتند. فقط ملوان تیم تنهایی است و مسئولان باید از این تیم حمایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha