۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85092413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی بارش های همرفتی و تندباد در خوزستان

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبر: 85092413
پیش بینی بارش های همرفتی و تندباد در خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال بارش های همرفتی و وزش تندبادهای لحظه ای برای امروز سه شنبه پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: طی امروز سه شنبه با توجه به ضرایب بالای ناپایداری احتمال بارش های همرفتی و نقطه ای به صورت رگبار و رعد وبرق در برخی نقاط استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی ،غربی و گاهی مرکز و وزش تندباد های لحظه ای و احتمال برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی استان وجود دارد.

وی افزود: بررسی نقشه های پیش یابی تا اواخر وقت روز پنجشنبه عبور امواج ضعیف بارشی را از روی استان نشان می دهد که سبب ابرناکی ، بارش های پراکنده و وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه ای در برخی از مناطق استان خواهند شد.

سبزه زاری ادامه داد: طی امروز سه شنبه کاهش ۲ تا چهار درجه ای دما هوا رخ خواهد داد و سپس روند افزایش دما تا پایان هفته مورد انتظار است؛ تا اواخروقت امروز شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۴۰ و ایذه با ۱۴.۳ به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۲۲.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در تاراز با ۹.۴ میلیمتر ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha