مصدومیت عسگری و ادعای کاپیتان مبنی بر تبانی در انتخابی تیم ملی کاراته

تهران- ایرنا- رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته مردان ایران در حالی امروز سه‌شنبه آغاز شد که با حواشی مختلفی همراه بود.

به گزارش ایرنا؛ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته مردان ایران از امروز با حضور چهار نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان و همچنین نفرات اول امید های جهان و آسیا در سال ۲۰۲۲ آغاز شد.

پیکارهای فوق تا عصر فردا ادامه دارد و سپس مسابقات بانوان روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

مصدومیت عسگری و ادعای کاپیتان مبنی بر تبانی در انتخابی تیم ملی کاراته

مسابقات با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون، محسن آشوری سرپرست نایب رئیسی، وحید مومنی دبیرکل، شهرام هروی سرمربی تیم ملی، کیکاووس سعیدی دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک و از اساتید کاراته، مسعود سعیدی از پیشکسوتان این رشته و جمعی از مربیان و بزرگان کاراته در حال برگزاری است.

رقابت در اوزان ۶۰-، ۷۵-، ۸۴- امروز سه شنبه و اوزان ۶۷-، ۸۴+ فردا انجام می‌شود.

در حساسترین مبارزه وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری و علی‌اصغر آسیابری کاراته‌کاهای مطرح کشورمان به مصاف هم رفتند که عسگری از ناجیه سر دچار مصدومیت شدید شد اما با تلاش پزشکان به تاتامی برگشت و پیروز شد.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب کاپیتان باتجربه کشورمان با امیرحسین فداکار مبارزه کرد و این رقابت حساس را سه بر دو پیروز شد.

مصدومیت عسگری و ادعای کاپیتان مبنی بر تبانی در انتخابی تیم ملی کاراته

وی پس از برتری در این دیدار، خطاب به مسوولان فدراسیون، کادر فنی و کمیته فنی مدعی شد که دو کاراته‌کا دیگر این وزن با هم تبانی کرده‌اند تا او را حذف کنند.

سپس مهدی خدابخشی و کیوان بابان دیگر حاضرین در این وزن به صحبت‌های پورشیب انتقاد کردند و درگیری لفظی بین این نفرات رخ داد و در ادامه کادر فنی تیم ملی وارد معرکه شد و فضا را آرام کرد.

مسابقات فوق هم اکنون در حال پیگیری است. کاراته ایران در سال جاری، مسابقات جهانی، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را در پیش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha