۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85092602
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ناکامی مطلق بدمینتون ایران در آسیا؛ حذف در روز نخست

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۲
کد خبر: 85092602
ناکامی مطلق بدمینتون ایران در آسیا؛ حذف در روز نخست

تهران- ایرنا- رقابت‌های بدمینتون قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا در شرایطی در امارات متحده عربی آغاز شد که نمایندگان ایران با قبول شکست برابر رقبای خود وداعی زودهنگام داشتند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، رقابت‌های بدمینتون قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا از امروز در دوبی آغاز شد. ایران در این رقابت‌ها سه نماینده به نام‌های رومینا تاجیک، کیانا هاشمی و سالار بیات داشت.

بیات در قسمت یک‌نفره آقایان، تاجیک یک‌نفره بانوان و تیم تاجیک و هاشمی در قسمت دونفره بانوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها بودند.

در یک‌نفره مردان بیات برای صعود به جمع ۳۲ بدمینتون‌باز جدول اصلی ابتدا به مصاف یوسف الحمیری از عراق رفت و به پیروزی رسید اما در بازی دوم برابر بدمینتون‌باز هندی الاصل تیم امارات مغلوب شد.

در تک‌نفره بانوان تاجیک باید با توی لین‌نگوین بدمینتون باز ۲۵ ساله ویتنامی با رنکینگ ۴۹ جهانی روبه‌رو می شد که به دلیل کناره‌گیری حریف قدرتمندش، پیروز شد. او در دور دوم برابر بدمینتون باز سریلانکایی مغلوب شد.

در دونفره بانوان‌ هاشمی و تاجیک در دور نخست به دلیل کناره‌گیری تیم حریف به برتری دست یافتند اما در دور دوم برابر نمایندگان هنگ کنگ شکست خوردند تا تیم ایران وداعی زودهنگام با جام داشته باشد.

مالدیو، سوریه، اندونزی، تایلند، فیلیپین، عربستان سعودی، امارات، عراق، اردن، کره‌جنوبی، هند، ایران، مالزی، چین‌تایپه، چین، نپال، سریلانکا، ویتنام، بحرین، نیپون، هنگ‌کنگ، سنگاپور، برونئی، بنگلادش، مغولستان، میانمار، قزاقستان و تیمور شرقی، کشورهای حاضر در این رقابت‌ها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha