۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85092845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار واحد در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان آماده بهره برداری شد

قزوین - ایرنا - مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: چهار واحد در شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان به مساحت ۴.۴ هکتار آماده بهره برداری شد.

مجید اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۳۰ واحد گلخانه در شهرک گلخانه ای نودهک با پیشرفت فیزیکی بین ۱۰ تا ۹۰ درصد در حال احداث است.

وی اظهار کرد: فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک در شهرستان تاکستان در ۷۰ هکتار آماده سازی و به سرمایه گذاران واگذار شده است.

این مسوول گفت: پیش بینی می شود با راه اندازی واحدهای گلخانه ای در فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک برای ۵۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شود.

اسماعیلی افزود: ایجاد زیرساخت های لازم در فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک به ویژه تامین آب مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاران در این مکان و پیگیری برای تخصیص منابع ملی و استانی پیش بینی شده در این رابطه با جدیت دنبال و پیگیری می شود.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: از آنجا که توسعه کشاورزی مدرن و صرفه جویی در مصرف آب بخش زراعت از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود، آماده سازی اراضی فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک به مساحت ۵۰۰ هکتار از اولویت های این شرکت و جهاد کشاورزی استان قزوین به شمار می رود.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار با ۴۸۹ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha