سارق درب منهول فاضلاب شهر اهواز دستگیر شد

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: سارق دریچه های فاضلاب کلانشهر اهواز با ۱۸ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین زلقی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرائم دانست و افزود: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب شهری در سطح شهر اهواز، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز بیان کرد: ماموران گشت کلانتری ۲۴ اهواز با گشت زنی هدفمند و فعال یک نفر سارق در حین سرقت دریچه فاضلاب شهری را دستگیر و خودروی بکار رفته در سرقت از نوع سواری پراید سفید رنگ را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد ۶ عدد دریچه فاضلاب شهری کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب شهری اعتراف کرد و پس از دعوت از نماینده حقوقی آبفا و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی از مردم خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی درصورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، سرقت درب منهول فاضلاب در اهواز و سقوط کودکان در آنها به یک معضل تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha