۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85093034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتانیاهو وعده داد؛ برادر اسیر صهیونیست تکذیب کرد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85093034
نتانیاهو وعده داد؛ برادر اسیر صهیونیست تکذیب کرد

تهران – ایرنا – در حالیکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی باز هم وعده داد که اسرای این رژیم نزد مقاومت فلسطین را باز می‌گرداند، برادر نظامی صهیونیست اسیر در غزه گفت که برادرش سال‌هاست که فراموش شده و تل آویو به اندازه کافی برای بازگرداندن نظامیان اسیر، اقدام نمی کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «بنیامین نتانیاهو» در مراسمی که برای نظامیان صهیونیستی کشته شده در عملیات های تجاوزکارانه رژیم اسراییل برگزار شد، گفت: ما متحد خواهیم ایستاد و اسیران خود را از (زندان مقاومت در غزه) باز می‌گردانیم و قدرت خود را نسل به نسل تضمین خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در عین حال نسبت به غلبه بر شکاف داخلی در این رژیم و آنچه «تضمین امنیت آن برای سالیان دراز خواند»، ابراز امیدواری کرد و افزود که باید در این مرحله وحدت خود را حفظ کنیم تا موجب افزایش طمع دشمنان نشویم.

در همین حال، «هادر گلدین» برادر نظامی صهیونیست اسیر در زندان حماس نیز در این مراسم به کانال ۷ رژیم صهیونیستی گفت که برادرش در طول سال‌ها فراموش شده و تل آویو به اندازه کافی برای بازگرداندن نظامیان اسیر شده، اقدام نمی کند.

یکی از دوستان این نظامی صهیونیست اسیر نیز گفت که متأسفانه وی بیش از هشت سال و نیم است که در غزه است و نگرانیم و تا بازگشت او جنگ را پایان یافته نمی دانیم.

وی اضافه کرد که امروز دیگر این جنبش حماس است که معادلات را بر اسرائیل تحمیل می کند، هر زمان که بخواهد موشک پرتاب می کند. ما اسیر شده ایم. باید هر تعاملی با غزه را به موضوع اسرا ربط می دادیم.

اوایل آوریل ۲۰۱۵، گردان های شهید عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) برای اولین بار اعلام کرد که ۴ نظامی اسیر اسرائیلی را در اختیار دارد، اما به مرده یا زنده بودن آنها اشاره نکرد. القسام تصاویری از این چهار اسرائیلی به نام‌های «شائول آرون»، «هادر گلدن»، «ابراهام منگیستو» و «هاشم بداوی السید» نیز نشان داد.

حماس طی این مدت پیوسته از ارائه هرگونه اطلاعاتی درباره «اسرائیلی‌هایی» که توسط القسام اسیر شده‌اند، خودداری کرده است، مگر اینکه تل آویو اقدامات متقابل لازم برای آزادی آنها را انجام دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha