جامعه کارگری استان مرکزی مزار شهدای اراک را گلباران کردند

اراک - ایرنا -  جامعه کارگری و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی به همراه جمعی از مسئولان بسیج کارگری و اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر این استان، روز پنجشنبه مزار شهدای اراک را گلباران و عطرافشانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین شرکت‌کنندگان در سومین روز از هفته کارگر، با ذکر فاتحه و نثار گل یاد و خاطرات رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

جامعه کار و تولید استان مرکزی در این حرکت فرهنگی، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این آیین گفت: شهدا از بزرگترین گنجینه‌ها و سرمایه‌های معنوی جامعه هستند و پاسداری از خون این عزیزان یک تکلیف و وظیفه همگانی است.

«جمشید امیدی» افزود: شهدا برای سربلندی و حفظ اقتدار کشور، جان خود را نثار کردند و امنیت امروز جامعه، مرهون رشادت‌های این عزیزان است.

وی تاکید کرد: شهدا وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند و امروز جامعه کار و تولید با الگوگیری از آنها باید در مسیر رشد تولید تلاش مضاعفی به کار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: کارگران در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبری و تحقق «رشد تولید؛ مهار تورم» نقش کلیدی دارند و در این راستا باید به کیفیت تولیدات توجه ویژه داشته باشند.

پنجم تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha