حفظ منابع آبی و مصلحت مردم کوهدشت ملاک تصمیم گیری در مقابل کشت های غیرقانونی است

خرم آباد- ایرنا - فرماندار کوهدشت گفت:حفظ منابع آبی شهرستان و مصلحت مردم کوهدشت اولویت تصمیم گیری در مقابل کشت های غیرقانونی در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا محمد مرادی کفراج روز جمعه با اشاره به کلیپ منتشر شده در خصوص کشت محصولات آبدوست در شهرستان کوهدشت بیان کرد:شهرستان کوهدشت در منطقه گرمسیری و کم آب قرار دارد.
وی اظهار کرد: در سال گذشته استاندار لرستان و شورای حفاظت از منابع آب استان مصوب کردند که به منظور حفظ منابع آب زیر زمینی کشت هرگونه محصولات آبدوست در شهرستان ممنوع است.

وی ادامه داد:در این راستا پیرو مصوبه شورای حفاظت از منابع آب این مصوبه اجرایی شده است و بیشتر کشاورزان شهرستان نیز به این مصوبه تمکین کرده اند.

مرادی کفراج عنوان کرد: کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده ودر آن کلیپ نماینده یکی از استان های همجوار به دلیل مراجعات کشاورزان غیر بومی استان که کشت محصولات آبدوست داشته و از استاندارلرستان درخواست رسیدگی داشته استاندار لرستان نیزبا ارجاع موضوع به اینجانب، قاطعانه تاکید کردند برابر با قانون و مصوبات اقدام شود و مصالح عمومی و اجتماع شهرستان کوهدشت در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: به همین منظور براساس مصوبات و دستور استاندار در حفظ منابع آب زیر زمینی کوهدشت به نفع مردم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha