۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۴۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85095453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوین، قهرمان مسابقات فوتوالی خراسان رضوی شد

۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۴۲
کد خبر: 85095453
جوین، قهرمان مسابقات فوتوالی خراسان رضوی شد

سبزوار- ایرنا - نهمین دوره مسابقات فوتوالی استان خراسان رضوی روز جمعه با قهرمانی شهرستان جوین در باشگاه حقانی سبزوار پایان یافت.

رییس هیات انجمن فوتوالی سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از مسابقات فوتوالی با حضور ۹ تیم از شهرستان های خراسان رضوی و به مدت یک روز برگزار شد که در پایان پس از تیم جوین، درگز عنوان دوم این مسابقات را کسب کرد.

امین عظیمی فرد افزود: این رقابتها در قالب سه گروه سه تیمی برگزار شد که تیم های نخست هر گروه به همراه بهترین تیم دوم این گروهها به مرحله بعدی راه یافتند و در نهایت ۲ تیم جوین و درگز با شکست حریفان، راهی دیدار نهایی شدند.

وی گفت: علاوه بر تیم هایی از شهرستان های مشهد، درگز، باخرز از هر یک از شهرستان های سبزوار، جوین و خوشاب نیز ۲ تیم در این مسابقات حضور داشتند.

جوین، قهرمان مسابقات فوتوالی خراسان رضوی شد

فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی تشکیل شده است که در یک زمین ۹ در ۱۸ متر مربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

۱۱ هزار ورزشکار در ۴۴ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha