امام جمعه  بخش مرکزی یزد: دشمن با جنگ شناختی هویت جوانان را نشانه گرفته است

یزد- ایرنا- امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: دشمن با جنگ ادراکی و شناختی در کنار تهدید نرم فرهنگی و اقتصادی هویت و اعتقادات نوجوانان و جوانان کشور را نشانه گرفته است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد کاظم مدرسی جمعه شب در جمع بسیجیان و فعالان طرح صالحین یزد افزود: دشمنان در برهه کنونی با بهره‌گیری از فضای مجازی با شبهه افکنی و شایعات به دنبال تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی بین مردم و جوانان است.

وی با بیان اینکه استکبار با هوشیاری و بصیرت مردم و نسل جوان در بسیاری از عرصه‌ها دچار شکست شده است، بیان کرد: باید روحیه انقلابی و جهادی که نیاز کشور است با همکاری نخبگان و حلقه‌های صالحین گسترش یابد.

امام‌جمعه محمدآباد یزد همچنین یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و بیان کرد: یکی از اجتماعی‌ترین مباحث جامعه حجاب است چون حجاب امر فردی و دست‌ دومی نیست و یک ضرورت اجتماعی است که قرآن به آن تاکید کرده و به همین دلیل دشمن بر روی آن حساس شده و جنگ شناختی را در مقابل ارزش حجاب به راه انداخته است.

در این مراسم یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهید محمد منتظر قائم نخستین فرمانده وقت سپاه الغدیر یزد که در حادثه طبس در سال ۱۳۵۸ به شهادت رسید گرامی داشته شد و چندین برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha