۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 85096359
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تاکید باشگاه پرسپولیس بر حضور تماشاگران در دیدار با پیکان

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس با توجه به حساس‌تر شدن رقابت‌های لیگ‌برتر، بر برگزاری دیدار این تیم برابر پیکان با حضور تماشاگران تاکید کرد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، تیم پرسپولیس سه هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال قرار است روز شنبه 16 اردیبهشت ماه در ورزشگاه پاس قوامین برابر تیم پیکان صف آرایی کند.

حضور حداکثری تماشاگران یکی از اتفاقات مهمی بود که طی هفته‌های اخیر از سوی مسئولان این باشگاه مطرح شده چرا که با توجه به قرار گرفتن پرسپولیس در صدر جدول و حساسیت در بازی‌ها، مسئولان این باشگاه به دنبال آن هستند تا در این بازی‌ها از حضور تماشاگران در کنار تیم بهره‌مند شوند.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: هواداران تیم‌های فوتبال حق داشته تا بازی‌های تیم‌های محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند و تیم‌ها از حضور حامیان واقعی خود بهره‌مند شوند. گرفتن تماشاگران از فوتبال، گرفتن روح از آن است. جدای از این امر رقابت‌های لیگ برتر به مراحل حساس و تنگاتنگی رسیده است و تاثیر اتفاقاتی نظیر برگزاری مسابقات بدون تماشاگران در این مقطع به مراتب بیش از مقاطع قبلی است.

باشگاه پرسپولیس بر همین اساس در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران، خواهان حضور تماشاگران خود برای بازی با پیکان در ورزشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha