۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 944
کد خبر: 85097971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری هرمزگان: شناسایی محلات مستعد ارتکاب جرم در اولویت باشد

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: پیشگیری از جرم با تدابیری مانند شناسایی و احصای عوامل اصلی ارتکاب جرایم، تدوین برنامه راهبردی، شناسایی محلات مستعد برای ارتکاب جرم، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و اجرای طرح‌های ضربتی باید در اولویت باشند.

به گزارش ایرنا، مجتبی قهرمانی روز دوشنبه در بازدید از حوزه قضایی شهرستان رودان افزود: آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی و توجه بیش از پیش به شاخص‌های فرهنگی موثر در پیشگیری از جرم نیز یک رویکرد راهبردی است.

وی، اعتلای اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع و تامین امکانات لازم در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مراجعان را گام‌هایی موثر در افزایش رضایتمندی مردم دانست که دادگستری هرمزگان این موارد را در دستورکار قرار داده است.

رییس شورای قضایی هرمزگان، در ششمین برنامه بازدید میدانی سال‌جاری، با رییس دادگستری و دادستان شهرستان رودان گفت و گو کرد و در جریان آخرین وضعیت پرونده‌ها و اقدامات این حوزه قضایی قرار گرفت.

قهرمانی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای رودان با قضات و کارمندان نیز صحبت کرد و دستورهای لازم برای ارتقای کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی را صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha