اکباتانِ پر دردسر؛ جنگ تکراری پرسپولیس برای قهرمانی اینبار با کلیدواژه «هوادار»

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای دیدار با پیکان آماده می‌کند که باز هم بازی در اکباتان دردسرهایی را برای سرخپوشان درست کرده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای رویارویی با پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آماده می‌کند که بحث محل برگزاری این مسابقه به یکی از پرخبرترین ‌بحث‌های روز فوتبالی ایران تبدیل شده است.

باشگاه پیکان به دلیل اینکه ورزشگاه (شهدای شهر قدس) تحت تعمیر قرار دارد، در این فصل مسابقاتش را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کرد اما به دلیل شرایط نامساعد این ورزشگاه، بازی‌هایش را به ورزشگاه پاس قوامین آورد تا در این ورزشگاه میزبان رقبا باشد. این در حالی است که مسابقات تیم‌های هوادار و سایپا هم در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

حالا باشگاه پیکان خواستار این شده تا در ورزشگاه انقلاب میزبان پرسپولیس باشد و سرخپوشان دوست داشتند تا این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما ارگان‌های مربوطه با برگزاری بازی در کرج مخالفت کردند.

اجاره ورزشگاه آزادی و بحث بلیت فروشی هم باعث شد تا برگزاری بازی در این ورزشگاه کنسل شود و تنها گزینه باقی مانده ورزشگاه پاس قوامین باقی بماند.

سرخپوشان در سال‌های اخیر بارها در این ورزشگاه مقابل تیم‌هایی چون پیکان و هوادار به میدان رفتن و نتایج خوبی هم گرفتند اما به دلیل اینکه تاکید دارند تا بازی در حضور هواداران برگزار شود، به انجام بازی در این ورزشگاه معترض شدند.

اکباتانِ پر دردسر؛ جنگ تکراری پرسپولیس برای قهرمانی اینبار با کلیدواژه «هوادار»

ورزشگاه پاس قوامین به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در منطقه مسکونی و همچنین به دلیل زیر ساخت ورزشگاه امکان برگزاری بازی با با حضور هوادار را ندارد.

این در حالی است که سرخپوشان بعد از اتمام لیگ در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم باید مقابل هوادار به میدان بروند و مسوولان این تیم هم به صراحت اعلام کردند که تنها در ورزشگاه پاس قوامین میزبان پرسپولیس خواهند بود و هیچ گزینه دیگری در میان نیست.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس هم به صراحتا اعلام کرده که تیمش فقط در حضور هوادارانش مقابل این دو تیم بازی می‌کند.

به همین دلیل باید دید که در نهایت موضع پرسپولیسی‌ها چه خواهد بود چرا که هر تصمیمی برای بازی با پیکان از سوی سرخپوشان گرفته شود، مقابل هوادار هم همان گریبان سرخپوشان را خواهد گرفت.

اکباتانِ پر دردسر؛ جنگ تکراری پرسپولیس برای قهرمانی اینبار با کلیدواژه «هوادار»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha