استفاده ۱۴ درصدی از ماسک/پایانه‌های مسافربری برون‌شهری کمترین میزان رعایت فاصله‌گذاری

تهران - ایرنا - میانگین استفاده از ماسک از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۱۴درصد بوده است که بیشترین میزان رعایت در استان کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان با ۳۲.۲۵ درصد و کمترین میزان رعایت مربوط به همدان با ۴.۴۹ درصد رعایت بوده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میانگین میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی استان‌های کشور در بازه زمانی ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۴۲ درصد بوده است و در این شاخص، بیشترین میزان رعایت در استان اصفهان با ۸۷ درصد و کمترین میزان رعایت هم در استان یزد با حدود ۱۷ درصد بوده است.

همچنین میانگین رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی کشور از ۲۳ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۴۲ درصد بوده است که سالن‌های سینما و تئاتر با حدود ۹۱ درصد بیشترین میزان رعایت و کارگاه‌ها و صنایع کوچک با ۴۱ درصد کمترین میزان رعایت را در این شاخص داشته‌اند.

میانگین استفاده از ماسک در شاغلان و خدمت گیرندگان به تفکیک اماکن عمومی کشور از ۲۳ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۱۴ درصد بوده است که بیشترین میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی مربوط به فرودگاه‌ها با ۶۱ درصد و کمترین میزان استفاده از ماسک مربوط به مراکز تفریحی با هفت درصد است.

میانگین درصد رعایت شیوه‌نامه‌های فاصله‌گذاری در اماکن عمومی استان‌های کشور از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۲۶ درصد بوده است که بیشترین میزان رعایت مربوط به استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد با ۴۳ درصد و کمترین میزان رعایت مربوط به یزد با ۱۲درصد بوده است.

همچنین میانگین درصد رعایت شیوه‌نامه‌های فاصله‌گذاری در اماکن عمومی کشور از ۲۳ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۲۶ درصد بوده که ادارات و سازمان‌ها با ۵۷ درصد بیشترین درصد رعایت و پایانه‌های مسافربری برون‌شهری با ۲۰ درصد کمترین میزان رعایت را داشته‌اند.

میانگین رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی استان‌های کشور از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۴۲ درصد بوده است. در عین حال بیشترین میزان رعایت مربوط به استان لرستان با ۷۷درصد و کمترین میزان رعایت مربوط به یزد با ۱۷ درصد بوده است.

همچنین میانگین رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی کشور از ۲۳ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، حدود ۴۲ درصد بوده است. استادیوم‌ها با ۱۰۰ درصد رعایت تهویه مناسب، در بالاترین حد رعایت بوده‌اند و مراکز رستوران‌ها با ۴۳ درصد در پایین‌ترین حد رعایت این شیوه‌نامه قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha