مشاور استاندار بوشهر: تجلیل و تکریم بازنشستگان در اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

بوشهر-ایرنا- مشاور استاندار بوشهر در امور بازنشستگان کشوری و لشکری گفت: در کنار استفاده از تجربیات مفید بازنشستگان، برگزاری آیین تجلیل از این قشر ضروری و در در دستور کار تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد موحد روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: تجلیل از بازنشستگان علاوه بر انرژی مضاعف برای آنان منجر به اتحاد و همدلی شده و به میل و رغبت شاغلان برای خدمت رسانی کمک می‌‎کند.

وی افزود: بازنشستگان همچنین تجارب ارزشمندی از دوران خدمتی خود دارند که باید بخوبی از این ظرفیت گرانبها استفاده شود.

مشاور استاندار بوشهر در امور بازنشستگان کشوری و لشکری تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی از دستگاه‌های تخصصی و فعال اقتصادی است که پیشگامی این سازمان در تجلیل از بازنشستگان و کارکنان قابلیت تقدیر دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است چرا که کارکنان 30 سال از عمر گرانبهای خویش و جوانی را صرف خدمت به سازمان کردند.

محمد شکیبی نسب افزود: خدمات سازمان بنادر و دریانوردی شبانه روزی و تعطیلی این سازمان تنها در دو مناسبت عید نوروز و روز عاشورا است که این نشان از تلاش های وافر مجموعه برای هدایت کشتی سازمان بنادر و دریانوردی به هدف و ساحل ارامش است.

وی تاکید کرد: چنانچه بازنشستگان در بهبود عملکرد و فرایند پیشنهاداتی دارند به طور حتم آن را به اداره کل ارائه کنند تا بتوان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف عالیه سازمان استفاده کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که چنانچه پیشکسوتان حرمت و جایگاه بزدگان ارج نهاده شود آیندگان نیز ما را تکریم و تجلیل خواهند کرد.

شکیبی نسب ادامه داد: ارتقا وضعیت معیشت و رفاه پیشکسوتان از اولویت های اداره کل و سازمان بنادر و دریانوردی است که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

مشاور استاندار بوشهر: تجلیل و تکریم بازنشستگان در اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

مشاور استاندار بوشهر: تجلیل و تکریم بازنشستگان در اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha