۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85099395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال از غرفه‌های ایران در نمایشگاه صنایع دستی فلورانس ایتالیا

لندن - ایرنا – غرفه‌های ایران در هشتاد و هفتمین دوره از نمایشگاه صنایع دستی فلورانس ایتالیا با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت برگزار شد، ۶۰ هنرمند کشورمان (در قالب سی غرفه) در فضایی برابر با ۲۵۰ متر مربع، نه تنها صنایع دستی بلکه محصولات خوراکی منحصر به‌فرد کشورمان مانند خرما، زعفران، چایی و دیگر محصولات را به بازدید کنندگان معرفی کردند.

حضور هنرمندان کشورمان در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از نظر تعداد هنرمندان و تنوع آثار ارائه شده ۵۰ درصد و از نظر متراژ و فضای ارائه، بیش از ۱۰۰ درصد بیشتر بود.

محمد تقی امینی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای دومین بار متوالی، بعد از برداشته شدن محدودیت‌های مربوط به کرونا با سفر به شهر فلورانس، از هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی این شهر بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، در محل غرفه‌های عرضه صنایع دستی و غذایی هنرمندان و تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه نیز حضور یافت و با فعالان این عرصه به گفت و گو پرداخت.

این نمایشگاه با حضور افزون بر ۴۵۰ عرضه کننده صنایع دستی و غذایی از ۲۸ کشور در محل قلعه تاریخی (Fortezza da Basso) برگزار شد.

نمایشگاه صنایع دستی فلورانس در سال گذشته بعد از دو سال تعطیلی با حضور ۳۴۴ عرضه کننده صنایع دستی و غذایی، طی ۸ روز شصت هزار بازدید کننده داشت و گفته می‌شود که امسال این تعداد به دو برابر افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha