استاندار خراسان رضوی: سنگ بنای توسعه فرهنگی جامعه حاصل نقش آفرینی معلمان است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز معلم اظهار کرد: آموزش و پرورش اساسی‌ترین سنگ بنای توسعه و شکل دهنده شخصیت فرهنگی جامعه است که با نقش‌آفرینی معلم و دانش‌آموز حاصل می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در متن پیام تبریک خود آورده است: تلاش در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین دارد.

در ادامه پیام استاندار خراسان رضوی آمده است: در دین مبین اسلام معلمی شغل انبیاء و معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش از جهل و نادانی است.

وی بیان کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه روز گرامیداشت مقام معلم، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مردان و زنان شرافتمندی که شعله های روشنی بخش علم و دانایی را برافروخته و در تربیت انسان ها از جان و هستی خود مایه می گذارند.

نظری اظهار کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی، توفیقات همگی را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه در میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش و یگانه بی همتا مسئلت دارم.

وی در انتهای پیام خود آورده است: یقین دارم که با تلاش های سازنده و خستگی ناپذیر همه عزیزان، شاهد رشد و ارتقاء بیش از پیش جایگاه استان خراسان رضوی در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha