۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85099643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه گروه صیاد غیرمجاز در لرستان دستگیر شدند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴
کد خبر: 85099643
سه گروه صیاد غیرمجاز در لرستان دستگیر شدند

خرم‌آباد - ایرنا -مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سه گروه صیاد غیرمجاز ماهی در شهرستان‌های دورود، الیگودرز و چگنی با اقدام به صید غیرمجاز ٢٣۶ ماهی، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، علی سالاروند روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دورود، الیگودرز و چگنی در سطح حوزه های آبی این شهرستان‌ها موفق شدند سه گروه صیاد غیرمجاز را که بر خلاف قوانین شکار و صید اقدام به صید ٢٣۶ قطعه ماهی کرده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: در شهرستان دورود ٢٠٠ قطعه ماهی زردک به همراه چند عدد تور ماهیگیری، در شهرستان چگنی ٣۶ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه پنج رشته تور پرتابی سالیک و در شهرستان الیگودرز ۴٠ متر تور دام ماهیگیری و یک عدد تیوپ به همراه سایر ادوات صید از این متخلفین کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان تصریح کرد: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

سالاروند ادامه داد: از هم استانی‌ها تقاضا می شود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست‌محیطی با سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد: ۶۰ متخلف زیست‌محیطی طی فروردین ماه جاری با ارتکاب ۵۷ مورد تخلف در این استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha