۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85100015
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از کارگران پتروشیمی ایلام

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبر: 85100015
تجلیل از کارگران پتروشیمی ایلام

ایلام - ایرنا - همزمان با هفته کار و کارگر از کارگران نمونه شرکت پتروشیمی ایلام در بخش های عملیاتی و ستادی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام روز چهارشنبه در این آیین ضمن تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در حوزه تولید و اقتصاد را کارگران به عنوان پایه‌های اصلی تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

سید غلامحسین گرشاسبی افزود: کارگران به عنوان یکی از پایه های اصلی تولید از ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی هر کشوری محسوب می‌شوند، اهمیت جایگاه این قشر به ویژه در سال های اخیر یکی از کلیدواژه‌های نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری را به خود اختصاص داده است.

وی هفته کارگر را فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگر و تجلیل از کوشش و جهاد کارگرانی دانست که با اراده راستین خود در راستای توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشیده‌اند و افزود: کار کردن در حوزه مجموعه صنعتی پتروشیمی ایلام مصداق واقعی جهاد در همه ابعاد است، بر اساس روالی که در کشور باب شده است هرساله در این روز عده ای از کارگران به عنوان‌نمادین معرفی و تجلیل می شوند اما در حقیقت تمامی افراد در همه بخش ها و همه ابعاد کارگر نمونه محسوب شده و شایسته قدردانی هستند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام بیان کرد: در فرهنگ اسلامی و ملی کشور ما ارزش های بسیاری چون جایگاه کارگر و زن وجود دارد که برجسته هستند، کارگر اگر در حین کار دچار حادثه ای شود شهید فی سبیل الله محسوب می شود و زن جایگاهی دارد که از بهشت بالاتر است، در واقع هر گوهری می تواند دچار آسیب شود هردوی این عزیزان ارکان اداره جامعه و خانواده هستند.

گرشاسبی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب در هر شرایطی تمام‌توان خود را محدود به طبقه کارگر و زن کرده و آنرا هدف قرار داده ند. در جریان حوادث اخیر در چند ماه‌گذشته به وضوح دیدیم که دشمن چه فتنه هایی با سو استفاده از جایگاه زن در کشور انجام داد.

تجلیل از کارگران پتروشیمی ایلام

وی افزود: دشمنان همیشه درصدد براندازی نظام با ترفندهای مختلف است و عرصه صنعت و جامعه کارگری نیز از این ترفندها دور نبوده و همواره نوک پیکان دشمن بوده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه کارگران با مجاهدت خود چرخ تولید را می گردانند تا کشورمان بیش از گذشته شاهد پیشرفت و شکوفایی باشد، افزود: تلاش های صادقانه همکاران متخصص، متعهد و خانواده بزرگ پتروشیمی ایلام را ارج می‌ نهیم که با وجود مشکلات فراوان با همتی مثال‌زدنی، پایه‌های این صنعت را بر پاشنه بالندگی و افتخار قرار داده‌اند.

امام‌ جمعه شهرستان چوار نیز در این آیین بیان کرد: کار و کارگر می تواند تمدن ساز و فرهنگ ساز باشد، مبحث تعامل بین کارگر و کارفرما مقوله ای بسیار مهم است که باید به آن توجه و اهمیت خاصی داده شود رابطه کارگر و کارفرما باید دوطرفه باشد و هردو برای تولید و سازندگی و ساختن کشور تلاش کنند.

حجت الاسلام شهاب الدین میهن پرست افزود: کار و کارگر می تواند تمدن ساز و فرهنگ ساز باشد و این مهم زمانی اجرایی و عملی می شود که کار به طور دقیق و با یک‌ کار حساب شده انجام گیرد چرا که باعث ایجاد ارز آوری، تولید، اشتغال وکاهش در جامعه خواهد شدو در کنار آن هم فرهنگ زیبای ایرانی ساخته می شود.

وی کار کردن را نوعی عبادت ذکر کرد که هم تولید و هم معیشت ما را تامین می کند و گفت: مجموعه شرکت پتروشیمی ایلام همواره به بهترین نحو ممکن پای کار بوده اند و نباید در این راه سنگ اندازی صورت گیرد چرا که به زیان منطقه و استان خواهد بود.

امام جمعه چوار با انتقاد از تحصن برخی کارگران افزود: باید هرکاری را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha