شهادت خضر عدنان از عمر کوتاه رژیم صهیونیستی بیشتر می‌کاهد

تهران- ایرنا- دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت شهید قهرمان خضر عدنان و امثال وی به طور قطع از عمر کوتاه باقی مانده رژیم نژادپرست و خون آشام صهیونیست با سرعت بیشتری خواهد کاست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در ادامه این بیانیه آمده است: شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی در بند رژیم جنایتکار و خون آشام صهیونیست پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا برای به دست آوردن حداقل حقوق انسانی خود به شهادت رسید. هفته گذشته آن‌گاه که این مرد مقاومت و حق طلب و عدالت خواه با شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل شد رژیم ددمنش صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا نهادهای حقوق بشری با وی ملاقات کنند و یا حتی تماس تلفنی داشته باشند و از اوضاع و شرایط جسمانی او مطلع شوند.

این بیانیه اضافه کرده است: اینک روح ملکوتی آن مظهر مقاومت و پایداری در جوار رحمت الهی جای گرفته اما پیام و درسی که او به همه آزادگان جهان و ملت قهرمان فلسطین داد مشعل عدالتخواهی و مبارزه با صهیونیزم را در سراسر جهان فروزان تر خواهد کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تهنیت به خانواده محترم این شهید و ملت قهرمان فلسطین و امت اسلام برای پرورش چنین انسان های با ایمان، استوار و خدامحور یقین واثق دارد که رژیم رو به زوال صهیونیستی تا لحظه فروپاشی نهایی و نابودی زمان محدودی را در پیش دارد و شهادت شهید قهرمان خضر عدنان و امثال ایشان بطور قطع از عمر کوتاه باقی مانده این رژیم نژادپرست و خون آشام با سرعت بیشتری خواهد کاست.

بامداد ۱۲ اردیبهشت ماه منابع خبری اعلام کردند: شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز که دست به اعتصاب غذا زده بود در زندان‌های رژیم صهیونیستی شهید شد.

پیشتر همسر این اسیر فلسطینی در گفت وگو با ایرنا گفت که شیخ عدنان مانند همیشه به اتهام عضویت در جنبش جهاد اسلامی و سخنگویی این جنبش در کرانه باختری، نقش فعال و برجسته در یاری رساندن به اسرا، خانواده شهدا و شرکت و سخنرانی در مراسم و جشنواره‌های مختلف ضد صهیونیستی بازداشت شد.

وی بیش از ۱۲ بار بازداشت شد و حدود ۸ سال را در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر برد. همه این بازداشت‌ها از نوع بازداشت موقت بود و از سال ۲۰۱۱ تاکنون نیز به صورت بازداشت اداری (بازداشت موقت بدون اتهام و به مدت نامعلوم) بازداشت بود و هربار پس از اعتصاب غذا آزاد می‌شد.

به گفته همسر شیخ عدنان، وی از سال ۱۹۹۹ که بازداشت شد، تاکنون فقط با یک اتهام و آن هم عضویت در جهاد اسلامی، یاری رساندن به اسیران و خانواده شهدا و حضور در همه مناطق کرانه باختری بازداشت شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha