۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85100293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فدراسیون بسکتبال در آستانه توافق با مربی اروپایی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85100293
فدراسیون بسکتبال در آستانه توافق با مربی اروپایی

تهران- ایرنا- مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران با بررسی شرایط گزینه‌های مد نظر خود در حال توافق نهایی با سرمربی آینده تیم ملی هستند و به نظر می‌رسد هفته آینده این گزینه، نهایی و معرفی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی بسکتبال در مانیل فیلیپین، رقبای تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات مشخص شدند، ملی‌پوشان بسکتبال ایران باید روز شنبه چهارم شهریور به مصاف برزیل بروند و ششم شهریور رودرروی ساحل عاج قرار بگیرند. آخرین بازی ایران در این مرحله چهارشنبه ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر تیم قدرتمند اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد.

بر همین اساس مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران با چند مربی اروپایی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مذاکره کردند و پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد توافق‌های ابتدایی با یکی از این مربیان شده است و در روزهای آینده این مربی به صورت رسمی معرفی خواهد شد البته به شرط اینکه اتفاق جدیدی رخ ندهد.

مذاکرات فدراسیون بسکتبال با مربی اروپایی در مراحل پایانی است اما به دلیل اینکه اعلام نام و ملیت این مربی ممکن است خللی در روند مذاکرات داشته باشد باید تا روزهای آینده منتظر ماند تا بعد از توافق نهایی نام سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران اعلام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha