شورای تامین کرمان با حضور تماشاگران در بازی مس و تراکتور موافقت کرد

کرمان - ایرنا - باشگاه مس کرمان اعلام کرد که شورای تامین این استان با حضور ۵۰ درصدی تماشاگران بازی عصر امروز(جمعه) مس کرمان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان موافقت کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، این موافقت با پیگیری های استاندار مردمی استان کرمان و همکاری شورای تامین استان و شواری تامین شهرستان در جهت احترام به خواست مردم کرمان و هواداران باشگاه مس انجام گرفت.

بلیط های این بازی به صورت کامل توسط باشگاه مس کرمان خریداری شده و هواداران این تیم بر اساس مجوز و تعداد تعیین شده می توانند از ساعت ۱۶ در گیت های ورودی این بلیط را از اعضای کانون هواداران مس کرمان تحویل بگیرند.

همچنین هواداران تیم تراکتورسازی تبریز نیز بر اساس مجوز ۱۰ درصدی برای حضور در ورزشگاه برای تهیه بلیط این بازی حتما به مقامات تیم خود مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال مس کرمان و تراکتور سازی تبریز از ساعت ۱۸ عصر امروز در هفته ۲۸ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

پس از بازی مس کرمان و پرسپولیس تهران در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال کشور و اتفاقات آن بازی، شورای تامین استان تصمیم به حضور نیافتن یا حضور محدود تماشاگران در بازی های سه تیم مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان تا رفع نواقص زیرساختی ورزشگاه های اختصاصی این تیم ها گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha