حاشیه دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان؛ آبی‌ها خریدار چینی پیدا کردند

تهران- ایرنا- در حاشیه تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، یک شهروند چینی در جایگاه ویژه ادعا کرد قصد سرمایه‌گذاری در باشگاه استقلال را دارد.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، تیم‌ فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در آزادی به مصاف صنعت رفته و در نیمه نخست با تک‌ پیمان بابایی پیروز شده است.

هواداران استقلال که از حواشی پیش‌آمده درباره تغییر مکان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی ناراحت هستند، شعارهایی را علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سر دادند.

بازیکنان استقلال با بنری، یاد شهید حمیدرضا الداغی، شهید غیرت سبزوار را زنده نگه داشتند.

یک شهروند چینی در جایگاه ویژه شایعاتی را در ورزشگاه آزادی مطرح کرد. درباره او گفته می‌شود که کارمند یک شرکت برجسته چینی است و قصد دارد سهام باشگاه استقلال را خریداری کند.

او در جکع خبرنگاران گفت: استقلال را می‌شناسیم. این باشگاه دو قهرمانی در آسیا دارد. در حال بررسی هستیم تا بتوانیم در این تیم سرمایه‌گذاری کنیم.

مهدی حاج محمد، پیشکسوت ارزنده استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شد. او سال‌ها پیش در فینال جام باشگاه‌های آسیا روی هر دو گل آبی‌پوشان نقش‌آفرینی کرد.

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر است و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال نیز در کنار مربیان تیم ملی به تماشای بازی پرداخت. او که از اظهارات منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال به شدت شاکی بود مصاحبه تندی را علیه او انجام داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha