۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85102556
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر «محمد مقیم» پیشکسوت بسکتبال اصفهان تشییع شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبر: 85102556
 پیکر «محمد مقیم» پیشکسوت بسکتبال اصفهان تشییع شد

اصفهان - ایرنا - مراسم تشییع پیکر «محمد مقیم» پیشکسوت، بازیکن اسبق تیم ملی و داور بین المللی رشته بسکتبال روز شنبه از محل ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان و ورزشدوستان به ویژه در رشته بسکتبال در این مراسم حضور داشتند.

مقیم متولد هفتم مرداد ۱۳۲۳ اصفهان در بود و بسکتبال را با بازی در تیم بوستان زیر نظر مرحوم شب‌انگیز آغاز کرد، سپس به مربیگری پرداخت و داوری بسکتبال را نیز پیگیری کرد و از داوران پیشکسوت و از ناظران بسکتبال بود.

او در رقابت‌های مختلف بین‌المللی قضاوت کرد و سال‌ها به عنوان ناظر در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران بر کار داوران نظارت داشت.

در پی در گذشت محمد مقیم، فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی در پیام تسلیتی تصریح کرد: استاد محمد مقیم سال‌های طولانی را به عنوان بازیکن همچنین در عرصه ی داوری بسکتبال ایران منشاء خدمات موثر بود و در بسکتبال دیار مصفای نصف جهان هم تلاش وافر و ماندگاری داشت.

فدراسیون بسکتبال افزود : فقدان این پیشکسوت بزرگ و ارزنده داوری در جامعه بسکتبال همواره احساس خواهد شد و از او به نیکی نام برده می شود ؛ با تسلیت به خانواده زنده یاد استاد محمد مقیم ، برای بازماندگان صبر و سلامتی و برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی طلب می کنیم.

پیکر او در آرمستان باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده می شود و مراسم ترحیم و بزرگداشت وی فردا یکشنبه از ساعت ۹ در مسجد المهدی محله مرداویج اصفهان برگزار خواهد شد.

مقیم ۲ روز قبل به دلیل کهولت سن در اصفهان چشم از جهان فروبست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha