تیم محبوب (ب) بندرعباس قهرمان مسابقات والیبال ساحلی بانوان خلیج فارس شد

قشم - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان قشم از قهرمانی تیم محبوب (ب) بندرعباس در مسابقات والیبال ساحلی بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در جزیره زیبای قشم سرزمین آب و آفتاب خبر داد.

رضا دریایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که با شرکت ۱۰ تیم به مدت ۲ روز و میزبانی شهرستان مرزی قشم در زمین والیبال ساحلی پارک زیتون این جزیره برگزار شد، تیم‌ های محبوب (ب) و محبوب (الف) از بندرعباس و اوج (ب) از قشم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

تیم محبوب (ب) بندرعباس قهرمان مسابقات والیبال ساحلی بانوان خلیج فارس شد

وی ادامه داد: در آیین پایانی این مسابقات که با حضور میرداد میردادی شهردار قشم، ابراهیم وارثی رییس ورزش و سلامت سازمان منطقه‌ آزاد قشم، سکینه محمودی نایب رییس بانوان هیات والیبال استان هرمزگان، فاطمه زینی مسوول امور بانوان شهرستان قشم و نیرگل قاسمی رییس هیات والیبال شهرستان قشم برگزار شد؛ به تیم‌ های اول تا سوم جوایز نقدی به همراه حکم قهرمانی و تندیس یادبود اهدا شد.

رییس اداره ورزش و جوانان قشم توضیح داد: این مسابقات زیر نظر هیات والیبال استان هرمزگان و با همکاری فرمانداری، اداره وزرش و جوانان استان هرمزگان، سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری برگزار شد.

تیم محبوب (ب) بندرعباس قهرمان مسابقات والیبال ساحلی بانوان خلیج فارس شد

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha