به گزارش روز شنبه ایرنا از وبدا، علیرضا رحیم نیا، افزود: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.
وی اظهار داشت: پیرو انتقال دامنه ها و یکسان سازی سامانه ها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفن های ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ بوده و مردم تنها از طریق شماره گیری ۱۹۰ می توانند شکایات خود را ثبت کنند.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت:
ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با شمارهگیری ۱۹۰
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبر:
85103021
تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره ۱۹۰ است.
اخبار مرتبط
-
۱۹۰، پل ارتباط مردم با وزارت بهداشت
تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: اکنون…
نظر شما