ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با شماره‌گیری ۱۹۰

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره ۱۹۰ است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وبدا، علیرضا رحیم نیا، افزود: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.

وی اظهار داشت: پیرو انتقال دامنه ها و یکسان سازی سامانه ها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفن های ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ بوده و مردم تنها از طریق شماره گیری ۱۹۰ می توانند شکایات خود را ثبت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha