۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85103168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استانداریزد: مدیریت تحولات باید توسط مراکز دانشگاهی بازطراحی شود

یزد- ایرنا - استاندار یزد دانشگاه را محل تربیت قوه عاقله کشور دانست و گفت: مدیریت تحولات باید توسط مراکز علمی و دانشگاهی بازطراحی و مهندسی شود و اگر دانشگاه های در جایگاه درست خود قرار بگیرند، قطعا این مهم محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، مهران فاطمی در آئین نکوداشت مقام استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بزرگداشت هفته معلم افزود: دانشگاه علاوه بر این که یک مرکز آموزشی و پژوهشی است، یک مرکز خدمتگزاری به مردم محسوب می شود و جامعه در سخت ترین شرایطی از نخبگان دانشگاهی انتظار کمک برای رفع مشکلات دارند.
استاندار یزد ادامه داد: در آستانه ۴۰ سالگی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، ارائه چشم اندازی جدید در نظام سلامت استان با محوریت این دانشگاه باید شکل بگیرد.
فاطمی رویکرد تمام برنامه های استان را مبتنی بر سند توسعه یزد نوین عنوان کرد و ادامه داد: در جریان مولدسازی اموال دولتی، دانشگاه علوم پزشکی در اولویت اول استان قرار دارد.
وی معادن را از مزیت ها و منابع درآمدی استان دانست و افزود: یک درصد از درآمد یکی از معادن به منظور تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.
جذب یکصد عضو هیات در دانشگاه علوم پزشکی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز از جذب یکصد عضو هیات علمی در فراخوان جدید این دانشگاه خبرداد و یادآور شد: بیش از ۶ هزار دانشجو در ۱۰ دانشکده و ۱۸ پژوهشکده این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دکتر سیدمهدی هاشمی افزود: اکنون بیش از ۴۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مشغول به تعلیم و تربیت هستند و در دوران کرونا جامعه سلامت استان یک برگ زرین به افتخارات خودش افزود و فداکارانه در این مسیر قدم گذاشته اند.
در این مراسم از خدمات ۷۰ استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha