۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85104078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار آتش‌ سوزی در اصفهان مهار شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85104078
چهار آتش‌ سوزی در اصفهان مهار شد
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مهار و کنترل چهار فقره آتش سوزی در این کلانشهر در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ساعت ۱۱ و ۲۳ دقیقه روز گذشته یک حریق در پشت بام منزل مسکونی به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ اطفا حریق از ایستگاه‌های ۶ ، ۱۹ ، ۱۸ و ۲۴ در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: این حریق که در حال سرایت به طبقه دوم ساختمانی بود با سرعت عمل آتش نشانان، مهار و از سرایت بیشتر آن به طبقات پایین جلوگیری شد.

سخنگوی آتش نشانی اصفهان ادامه داد: حریق در موتور خودروی سواری پیکان واقع در خیابان نواب صفوی در ساعت ۲۲ و ۵۷ دقیقه شب گذشته نیز به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی ‌اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۱۶ قبل از توسعه حریق، آتش را مهار کردند.

کاوه آهنگران تصریح کرد: حریق اسباب و اثاثیه در پشت بام منزل مسکونی ۲ طبقه واقع در خیابان شهید اسماعیلی در ساعت ۴۴ دقیقه بامداد امروز هم به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و اطفاء از ایستگاه شماره ۲۶ در محل حضور یافتند و این حریق را کنترل و خاموش کردند.

وی افزود: امروز همچنین با استشمام بوی دود توسط ساکنان مجتمع مسکونی چهارطبقه واقع در خیابان خواجه عمید و تماس آنها با سامانه ۱۲۵ آتش نشانان از ایستگاه های شماره چهار و ۲۵ به محل آتش سوزی اعزام شدند و بلافاصله محل حریق مشخص و آتش کنترل شد.

به گفته سخنگوی آتش نشانی اصفهان، حوادث مورد اشاره مصدوم یا فوتی نداشته است.

به گزارش ایرنا، کلانشهر اصفهان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۴۰ ایستگاه آتش نشانی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha