۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85104373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه و تجهیز زیرساخت های ورزشی در استان البرز ضروری است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر لزوم توسعه و تجهیز زیرساخت های ورزشی در استان البرز تأکید کرد و گفت: این استان در حوزه ورزشی بسیار مستعد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مرتضی ولی پوری» روز یکشنبه در آیین بهره برداری از نخستین کلینیک پزشکی ورزشی استان البرز که در مجموعه ورزشی شریعتی کرج راه اندازی شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار ، افزود: ورزشکاران و ورزش دوستان در فعالیت های خود به رفتار، کردار، روش و منش امام علی (ع) تأسی می جویند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران بسیار از قومیت های مختلف در این استان، اظهار کرد: مردم این استان اعم از بومی و غیربومی، به ورزش، نشاط و شادابی علاقه مند هستندو به طور کلی ماهیت ورزش، اعم از همگانی، پهلوانی و قهرمانی، ایجاد نشاط، شادابی و پویایی است.

ولی پوری خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت های حوزه ورزش و تجهیز و تقویت مراکز و کلینیک های ورزشی، امری ضروری محسوب می شود که همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر لزوم حرفه ای و تخصصی کردن حوزه ورزش به ویزه در زمینه زیر ساختها، تصریح کرد: همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم تا بتوانیم اتفاقات مثبتی را در حوزه پر مخاطب ورزش رقم بزنیم.

استقرار تیم پزشکی بسیار حرفه ای در کلینیک پزشکی ورزشی البرز

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز نیز گفت: متاسفانه پیش از این، فضای کلینیکی که می بایست چشم و چراغ ورزشکاران باشد وضعیت مطلوبی نداشت و همانطور که از روز اول کارمان وعده داده بودیم بازسازی، بهسازی و تجهیز کلینیک را در اولویت قرار دادیم.

سلمان آذرسینا افزود: در فاز اول پروژه، تخریب و گسترش فضاهای فیزیکی را داشتیم و بعد از آن وارد پروژه اجرا، بازسازی، بهسازی و تجهیز کلینیک شدیم.

وی اظهار کرد: همانگونه که می دانید ورزشکاری که آسیب می بیند درمانش تخصصی است و با یک فرد عادی تفاوت دارد.

وی ادامه داد: سعی کردیم یک تیم پزشکی بسیار حرفه ای که همه از اساتید دانشگاه ها و رتبه های برتر کشور هستند در این مجموعه گرد هم آوریم.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم هیچ زمان ورزشکاری مصدوم نشود، اما اگر این اتفاق افتاد ورزشکار در این استان دلگرم به حضور ما باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha