۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85105160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روسیه: اوکراین سازمان دهنده تروریسم است

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85105160
روسیه: اوکراین سازمان دهنده تروریسم است

تهران- ایرنا- سخنگوی کرملین با بیان اینکه اظهارات مقام های اوکراینی نشان می دهد کی یف به یک سازمان دهنده اقدامات تروریستی بدل شده، تاکید کرد:، مسکو از نزدیک واکنش غرب به اظهارات مقام های اوکراینی مبنی بر آمادگی آنها برای "کشتن روس‌ها در سراسر جهان" را رصد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف روز دوشنبه به خبرنگاران بیانیه‌ی کریل بودانوف رئیس بخش اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین را هیولایی خواند و گفت: اظهارات مقام های اوکراین درمورد آمادگی آنها برای "کشتن روس‌ها در سراسر جهان" نشان می‌دهد که کی‌یف نه تنها به یک حامی، بلکه به سازمان‌دهنده اقدامات تروریستی بدل شده است.

سخنگوی کرملین در ادامه افزود: این بیانیه و آنچه آقای بودانوف گفت، تأیید مستقیمی است بر اینکه رژیم کی‌یف نه تنها از فعالیت‌های تروریستی حمایت می‌کند، بلکه سازمان‌دهنده آن است. این بیانیه یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم رژیم کی‌یف را نشان می‌دهد.

پسکوف با بیان اینکه روسیه از نزدیک واکنش غرب به اظهارات مقام های اوکراینی درمورد آمادگی آنها برای "کشتن روس ها در سراسر جهان" را زیر نظر خواهد داشت، گفت: چنین سخنانی باید محکوم شود.

وی ادامه داد: امروز ما واکنش پایتخت‌های اروپایی و همچنین واشنگتن را از نزدیک زیر نظر خواهیم گرفت، زیرا تصور اینکه چنین اظهارات تروریستی از کی‌یف بدون محکومیت باقی بماند، بسیار دشوار است. بنابراین، امروز ما منتظر محکومیت‌ها خواهیم بود.

به گفته پسکوف، این اظهارات مقام های اوکراینی بار دیگر تأیید می‌کند که تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای شروع یک عملیات نظامی ویژه درست بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha