طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه و آبرسانی به ۳۰ روستای بم افتتاح شد

کرمان - ایرنا - چندین طرح محرومیت زدایی سپاه ثارالله کرمان از جمله آبرسانی به ۳۰ روستا روز سه شنبه در شهرستان بم در شرق کرمان بهره برداری شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جریان افتتاح طرح آبرسانی به ۳۰ روستای بم گفت: امروز آبرسانی به این روستاها با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار و ۲۰ هزار نفر از آب شرب سالم برخوردار شدند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی نظری روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در روستای باختک شهرستان بم با بیان اینکه طرح های آبرسانی با کمک خیران و سایر دستگاه ها انجام شده است بیان کرد: ساخت سوله یک هزار متری برای اجرای برنامه های چند منظوره، مرکز مشاوره، ۹۶ واحد سرویس بهداشتی و حمام در روستاها و مناطق صعب العبور عشایری نیز از جمله پروژه هایی بود که به بهره داری رسیده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی نیز از طریق پایگاه های بسیج و امامان جماعت مساجد شهرستان بم بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: هشت پایگاه مقاومت برای امنیت مردم در مناطق روستایی و شهری بم ساخته شده که امروز به بهره برداری می رسد تا امنیت با همکاری خود مردم برقرار شود و همچنین با تشکیل گروه های جهادی در این پایگاه ها، به مردم منطقه خدمت رسانی کنند.

سردار نظری خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی نهالی که در سال ۱۳۷۹ با دستور مقام معظم رهبری بنیانگذاری شده امروز به یک درخت تنومند برای کمک به محرومیت زدایی و دستگاه های خدمت رسان تبدیل شده است که خدمات بسیاری به مردم ارائه می کند.

شهرستان بم در فاصله ۱۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha