۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85106669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله هوایی به پایگاه سرایا القدس در غزه/ مقاومت شهرکی صهیونیستی را هدف قرار داد

تهران-ایرنا- جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه در حمله مجدد خود به نوار غزه، پایگاه «البحریه» سرایا القدس در مرکز غزه را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایرنا، همزمان گردان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک شهرک صهیونیست‌نشین را گلوله باران کرد.

در این بیانیه آمده است: در پاسخ به ترور «طارق عزالدین» فرمانده برجسته جهاد اسلامی و دیگر یاران شهیدش، شهرک صهیونیست نشین «دوتان» در جنوب غبی جنین به شدت گلوله باران شده است.

شاخه نظامی جهاد اسلامی تأکید کرد، رزمندگان سرایا القدس در این عملیات که با موفقیت انجام شده است، با نظامیان صهیونیست در اطراف شهرک مزبور درگیر شدند.

بامداد امروز (سه شنبه) هواپیماهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۳ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در حمله ای هوایی یک خودرو را در خانیونس در جنوب نوار غزه هدف قرارداد و دو فلسطینی دیگر را به شهادت رساند و به این ترتیب شمار شهدای حملات روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۵ نفر افزایش یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا که در این حمله هوایی، یک گروه از فلسطینی‌ها قصد شلیک موشک ضد زره را داشتند، در منطقه خان‌یونس (جنوب نوار غزه) هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

این درحالی است که منابع فلسطینی از شهادت دو کشاورز در این حمله خبر می دهند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت بامداد امروز سه‌شنبه صهیونیست‌ها در غزه و شهادت ۱۳ فلسطینی در این جنایت در پیامی خطاب به رژیم اسرائیل تاکید کرد که باید آماده تاوان دادن این جنایت باشد.

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است: امروز برای جمعی از شهدا اعم از فرماندهان، کودکان و زنانی که در اثر تجاوزات خائنانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و در رأس آنها سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نام‌های «جهاد الغانم»، «خلیل البهتینی» و «طارق عزالدین» سوگوار هستیم.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن عزاداری برای شهدای، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را بر عهده دشمن جنایتکار می‌داند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد: اشغالگران و رهبران آن که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای متحمل شدن تاوان آن آماده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha