راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر در ایستگاه پایانی

اسلامشهر - ایرنا - معاون توسعه و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به بازدید سال گذشته رئیس جمهور از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر و تاکید وی بر خدمات رسانی درمانگاه این مجموعه گفت: ساختمان درمانگاه تخصصی این بیمارستان آماده شده و به زودی با تجهیز و تامین نیروی انسانی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز رحیمی شامگاه سه شنبه با همراهی میر محمدی نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و امین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار اسلامشهر از آخرین وضعیت بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدید گفت: روند تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر که از ۱۴ سال پیش آغاز شده در یک سال گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته است و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تهران در تلاش است تا با تجهیز و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این درمانگاه را راه اندازی کند.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر در ایستگاه پایانی

معاون وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: تاکید دولت و وزارت بهداشت و درمان این است که احداث این بیمارستان تا پایان سال جاری به پایان برسد.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سال ۱۳۸۷ کلنگ خورد و طبق قول مسئولان وقت قرار بود تا سال ۱۳۹۲ با تزریق چهارمیلیارد تومان این بیمارستان تکمیل شود اما داستان جور دیگری رقم خورد و امروز این بیمارستان که قرار است به مساحت ۶۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۵ طبقه ساخته شود به گفته عین اللهی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا داشته است.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha