۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰:۵۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85106825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: چهره‌های فاخر کردستان در رسانه ملی معرفی شوند

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: سرزمین پر افتخار استان، خاستگاه هنرمندان و چهره‌های فاخر فرهنگی و تاریخی است که باید از رسانه ملی معرفی شوند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا سه‌شنبه شب در دیدار مدیران ارشد استان با رییس سازمان صداوسیما در سنندج اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در کردستان وجود دارند که به دلایل مختلف و آنگونه که شایسته است در سطح کشور معرفی نشده‌اند.

وی افزود: اگر مردم‌ مفاخر و توانمندی‌های خود را در رسانه ملی مشاهده کنند این امر به طور حتم به ایجاد همبستگی و تقویت وحدت و انسجام ملی یاری خواهد رساند.

استاندار کردستان افزود: کُردها اصیل‌ترین قوم ایرانی‌اند که در صحنه‌ها و برهه‌های مختلف وفاداری خود را اثبات کرده‌اند و امروز هر کُردی در هرجای جهان وجود دارد خود را ایرانی می‌داند.

زارعی کوشا تاکید کرد: به عنوان خادم مردم آمادگی دارم برای پیشبرد اهداف راهبردی صداوسیما در استان هرگونه مساعدت و همکاری را داشته باشم.

در این نشست مهمترین مطالبات وخواسته‌ها در راستای تقویت و توسعه رسانه ملی توسط مدیران و تعدادی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

استاندار: چهره‌های فاخر کردستان در رسانه ملی معرفی شوند

رئیس سازمان صداوسیما عصر سه شنبه وارد سنندج شد و در بدو ورود به این شهر به همراه استاندار کردستان، به مقام شامخ شهدا در یادمان شهدای گمنام صدا و سیمای مرکز کردستان ادای احترام کرد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در سفر خود به استان کردستان با حضور در منزل شهید والامقام «طاهر مجیدیان» از شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha