شاملی کازرون درلیگ برتر هندبال مردان از سد  نفت گچساران گذشت

شیراز-ایرنا- تیم شهید شاملی کازرون در هفته بیستم مسابقات لیگ هندبال بر تر مردان از سد تیم نفت و گاز گچساران گذشت و با یک بازی کمتر نسبت به تیم سپاهان اصفهان در رده دوم جدول ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این بازی که شامگاه سه شنبه در سالن تختی کازرون بر گزار شد ، تیم میزبان با نتیجه ۳۵ بر ۲۵ نفت و گاز گچساران را از پیش رو برداشت و همچنان در تعقیب صد رنشین قرار گرفت.

نیمه نخست این بازی با وجود برتری کازرونی ها در دقایقی از بازی اما هر دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و در نهایت این نیمه با برتری ۱۴ بر ۱۱ تیم میزبان پایان یافت.

اما در نیمه دوم تیم شاملی بازی بهتری نسبت به حریفش انجام داد و با اختلاف ۱۰ گل از حریف پیش افتاد و در پایان هم نتیجه بازی ۳۵ بر ۲۵ به سود کازرون تمام شد.

با پایان یافتن هفته بیستم تیم سپاهان اصفهان با ۳۵ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند تیم شاملی کازرون با یک بازی کمتر ‌با ۳۳ امتیاز دوم است و صنعت مس کرمان با ۲۷ امتیاز سوم است.

با توجه به فاصله تیم سوم جدول با تیم های اول و دوم یعنی سپاهان اصفهان و شاملی کازرون این دو تیم برگزار کننده دیدار پایانی که به صورت متمرکز در تهران بر گزار می شود تکلیف تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد.

در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ۱۱ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha