۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85107297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه + فیلم

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85107297
حمله مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه + فیلم
عکس آرشیو است

تهران - ایرنا - شبکه الجزیره قطر در خبری فوری از حمله مجدد ارتش رژیم اسرائیل و گلوله باران نوار غزه خبر داد و افزود: صدای انفجار در نواحی شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه به گوش می رسد.

به گزارش ایرنا، شبکه الجزیره روز چهارشنبه گزارش داد که در نتیجه گلوله باران ارتش رژیم صهیونیستی، تعدادی از ساکنان این منطقه زخمی شده اند.

این شبکه تاکنون از شمار زخمی ها و شهدای احتمالی این حمله گزارشی منتشر نکرده است.

در همین حال ارتش صهیونیستی اعلام کرد که در این حملات پایگاه های جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده است.

خبرگزاری سما هم به نقل از منابع بیمارستانی، از مجروح شدن دو فلسطینی بر اثر این حمله خبر داد و افزود که مجروحان برای درمان به بیمارستان «اروپایی» غزه در شرق خان یونس منتقل شدند.

بامداد سه‌شنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز هم در حمله‌ هوایی، یک خودرو را در خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و دو فلسطینی دیگر را به شهادت رساند و به این ترتیب شمار شهدای حملات روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۵ نفر افزایش یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در این حمله هوایی، یک گروه از فلسطینی‌ها قصد شلیک موشک ضد زره را داشتند که در منطقه خان‌یونس (جنوب نوار غزه) هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha