۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85107441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار فرمانده کل فراجا و استاندار ایلام با خانواده شهید فرجی 

ایلام - ایرنا - فرمانده کل فراجا امروز چهارشنبه به همراه استاندار ایلام با خانواده شهید والامقام فرجی دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان به همراه و حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام با حضور در منزل شهید فرجی، ضمن قرائت فاتحه با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار اظهار کرد: خداوند متعال وقتی انتخاب می کند شمول این انتخاب اش بر اساس عدالت و رحمانیت است و خانواده شهداء بواسطه شهید در دایره و شعاع پیرامون شهید قرار می گیرند.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه خانواده معظم شهداء بواسطه شهید دیگر خودشان را نمی بینند ،گفت:خانواده شهید شان و منزلتی که بواسطه شهید کسب کرده اند را می بینند و این اثر وجودی است که خداوند برای یک شهید قرار می دهد و پیرامون اش را می تواند پر کند.

سردار رادان اثر وجودی شهداء را عاملی برای گم نشدن راه و مسیر شهادت دانست و تصریح کرد:به همین واسطه است که با گذشت هزار و اندی سال از حادثه کربلا می گذرد ولی اثر وجودی ،مانایی و پایایی این حادثه تا قیامت پابرجاست.

فرمانده فراجا شهادت را مقام پرفیضی دانست که خداوند نصیب پاک ترین بندگان خود می کند و اظهار کرد:بواسطه این است که خداوند می فرمایند من خودم ضامن شهید در قیامت خواهم شد.

وی اظهار کرد: افتخار ما به عنوان رهروان شهداء این است که یک مدال پر افتخار از شهداء را بر سینه بزنیم و تکلیفی که شهداء برای ما مشخص کرده اند این است که آنی باشیم که در روز قیامت از شهداء شفاعت بگیریم.

سردار رادان با بیان اینکه خانواده معظم شهداء در سرای قیامت یک سندی دارند که بقیه ندارند،تصریح کرد:خانواده معظم شهداء با عملکردشان و حفظ و منزلت و عزت شهید از شفاعت در سرای قیامت بهره مند می شوند و این از افتخارات معنوی وابستگی به شهید است و نگاه خداوند به خانواده شهداء نگاه ویژه ای است.

به گزارش ایرنا، شهید دوستعلی فرجی از درجه‌داران هنگ مرزی و از نیروهای عملیاتی فتح میمک است که یکم آذر ماه سال ۶۲ به فیض شهادت نائل شد.

سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل فراجا صبح امروز با استقبال رسمی استاندار ایلام و جمعی از فرمانده هان نظامی و انتظامی و مدیران کل استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ایلام وارد این استان شد.

شرکت در نشست تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام و بازدید از زیرساخت های اربعین در مهران از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده کل فراجا به ایلام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha