۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۹
کد خبر: 85107906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین همایش کوچ و کوچینگ در یزد برگزار شد+فیلم

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۹
کد خبر: 85107906
کاظم سبحان زاده
نخستین همایش کوچ و کوچینگ در یزد برگزار شد+فیلم

یزد- ایرنا- همزمان با هفته جهانی کوچینگ روز چهارشنبه با حضور جمعی از فعالان این عرصه نخستین همایش کوچ و کوچینگ با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با موضوع در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش که در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی شهر یزد برگزار شد تعدادی از مدرسان و کارشناسان کوچینگ در خصوص اهمیت، نقش و رسالت فعالان این عرصه مطالبی ارائه کردند.

همچنین در ادامه حمیده دهقانی، مدیر و مدرس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای، سعیده جعفرپور، بیزنس کوچ حرفه‌ای و دکتر علی واعظی، استاد دانشگاه و کوچ سازمانی، توجه به کوچینگ و تقویت آن را در یزد خواستار شدند.

کوچینگ فرصتی است برای کوتاه کردن فاصله آنچه می‌خواهید و آنچه می‌توانید، فرصتی برای شنیده شدن، برای به رسمیت شناخته شدن بدون قضاوت و فرصتی برای خلق بر اساس باور به توانمندی اقشار مختلف است.

کوچینگ یک ارتباط گفت‌وگو محور میان ۲ انسان از جایگاه برابر است، فرایندی که با پرسشگری در جستجوی آگاهی‌ و خلق برآمده و به صورت ویژه به اصول اخلاقی و حرفه‌ای کوچینگ پایبند است و با گوش دادن فعال و بدون قضاوت محیطی امن برای عمیق‌تر شدن در احساسات، افکار و باورها ایجاد می‌کند.

در پایان همایش به سوالات شرکت کنندگان برای ارتقای علمی و عملی و تقویت فعالیت این موضوع توسط مدرسان و کارشناسان پاسخ داده شد و توسعه آن را تا پایان سال در استان خواستار شدند.

۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه هفته کوچینگ ایران است و در اکثر استان‌های کشور با همکاری بخش‌های مختلف و فعالان و کارشناسان بیش از گذشته در قالب همایش‌ها به موضوع پرداخته می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha