۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85109142
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین: از تهدیدهای توخالی نتانیاهو نمی‌ترسیم/ پیام حمله به قدس برای دشمن

تهران-ایرنا- مسئول دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت فلسطین در سخنانی پس از شلیک چند موشک دور بُرد از نوار غزه به مواضع رژیم اسرائیل در قدس اشغالی تاکید کرد که این حمله صرفا یک پیام برای دشمن صهیونیستی بود که اگر اقدام و یا تغییراتی در مسجد الاقصی و قدس اشغالی صورت دهد با موج شدیدی از موشک‌ها مواجه خواهد شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از خبرگزاری شهاب، «محمد البریم» (ابو مجاهد) مسئول دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت فلسطین در این باره گفت: مقاومت متحد است و نبرد خود را با خرد و شایستگی مدیریت می‌کند و بدون مجازات بازدارنده اجازه نمی‌دهد دشمن خون فلسطینی‌ها را بریزد.

البریم تاکید کرد که موشک «رحووت» نمونه ساده‌ای از آن چیزی است که می‌تواند در انتظار دشمن و شهرک نشینانش در صورت ادامه تجاوز های خود به مردم و مقدسات ما باشد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره تماس‌ها با هدف کاهش تنش گفت: ما تماس‌هایی را از میانجی‌ها دریافت می‌کنیم، موضع مقاومت در برخورد با آنها متحد است و درصورت تضمین نشدن منافع ملت فلسطین هیچ تفاهمی وجود نخواهد داشت.

البریم ادامه داد: ما از تهدیدهای توخالی که روزانه نتانیاهو بر زبان می‌آورد نمی‌ترسیم و آماده‌ایم در زمینه رویارویی به حداکثر توان ممکن برسیم.

مسئول رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت همچنین خواستار تشدید اقدامات مقاومتی در کرانه باختری شد.

از روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۳۱ فلسطینی از جمله ۶ کودک و سه زن و ۴ فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۱۳۳ نقطه از نوار غزه را آماج حملات شدید خود قرار داده است.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۱۶ صهیونیست زخمی شده اند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش می‌شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی صدها راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی را به بار آورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha