۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۲
کد خبر: 85109300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داور به راحتی از پنالتی تیم ما گذشت

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: داور امروز به راحتی از پنالتی ما گذشت و خیلی راحت کارت های خود را در زمین مصرف کرد.

«ابراهیم اشکش» شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک، افزود: امروز شرایطی در زمین اتفاق افتاد که فوتبال را به سمت و سویی دیگر برد تا جایی که در دقیقه ۱۸ بازی، فوروارد بازیکن تیم آلومینیوم قبل از آنکه بازیکن ما برروی او خطا کند در موقعیت ۱۰۰ درصدی آفساید قرار داشت.

وی ادامه داد: تساوی امروز برای تیم ما نیز حکم خداحافظی با لیگ برتر بود و بنده نیز نمی‌توانم خود را بی‌تقصیر بدانم و دیگران را متهم کنم اما همه کسانی که در باشگاه بودند بابت این سقوط هر یک به نوبه خود سهمی در این سقوط داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: تیم ما خیلی زود و با یک تیم قوی دوباره به رقابت های لیگ برتر بازمی گردد.

اشکش به روند بازی های چند هفته گذشته این تیم اشاره کرد و گفت: در بازی برابر فولاد خوزستان به راحتی ۲ پنالتی ما را نگرفتند و در این بازی هم ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و هرچند که همه اعضای تیم بابت سقوط ناراحت بودند اما امیدواریم به زودی تیم ما را در رقابت های لیگ برتر ببینید.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر امروز /جمعه ۲۲ اردیبهشت/ در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در اراک میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این رقابت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha