خبیری:‌ قربان‌زاده مسوولیت عزل و نصب اعضای هیئت‌رییسه را ندارد/ مسوولان AFC حساس شدند

تهران- ایرنا- عضو هیئت‌رییسه باشگاه پرسپولیس گفت:‌ ضمن احترام و تشکر از زحمات قربانزاده، او مسوولیت چیدمان اعضای هیئت‌رییسه را ندارد و وظیفه او این است که زحمت بکشد و کار واگذاری بلوک‌های بعدی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، حسین خبیری جمعه شب پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: همانطور که دیدید با شایستگی بازی را بردیم و به همه اعضای تیم و هواداران خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: ما در آن‌جا میهمان هستیم. آن‌جا فوتبال‌خیز است و هواداران باعشق و متعصبی دارد. مطمئنا در آن‌جا استقبال خوبی از پرسپولیس می‌شود. از نظر فنی هم من نمی‌توانم صحبت کنم اما مطمئن باشید ما برای برد و قهرمانی به آن جا می‌رویم.

عضو هیئت‌رییسه باشگاه پرسپولیس در خصوص نظر حسین قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در مورد تغییر اعضای هیئت‌رییسه بیان کرد: ضمن احترام و تشکر از زحماتش، او مسوولیت چیدمان اعضای هیئت‌رییسه را ندارد و وظیفه او این است که زحمت بکشد و کار واگذاری بلوک‌های بعدی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را انجام دهد. اینکه ما از رسانه‌ها این موضوعات را می‌شنویم، فهمیدیم که گفته‌های قربان‌زاده مشکل‌ساز شده و مسوولان AFC را حساس کرده است.

خبیری افزود: بیش از یکسال است که سرخابی‌ها در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است و اگر خدایی نکرده از منظر مالکیت به مشکل بخوریم، قطعا تنها شخص پاسخگو، قربانزاده است. تخصص عزل و نصب اعضای هیئت‌رییسه با وزیر ورزش است. قربانزاده تخصص و سابقه ورزشی ندارد. اگر قرار است این باشگاه‌ها واگذار شوند، پس قربانزاده دنبال چیست؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس برای حضور در آسیا مشکلی دارد یا نه گفت: مدیران باشگاه کارهایی که باید انجام بدهند را، انجام دادند اما این وسط موضوعات مالکیت، بدهی‌ها و مالیاتی برطرف شده و مدارک ما کامل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha