۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85109755
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح سهام مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان در ایلام

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85109755
اجرای طرح سهام مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان در ایلام

ایلام - ایرنا - نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ایلام از اجرای طرح سهام مالکانه به عنوان دستاورد بزرگ و بی سابقه صندوق ذخیره فرهنگیان در پیگیری منافع اعضاء خبر داد.

جبار قبادبیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واگذاری و اعطاء سهام مالکانه مطالبه همکاران از بدو تاسیس موسسه تاکنون بود که خوشبختانه تعیین تکلیف و اعضای صندوق به عنوان صاحبان اصلی این سرمایه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی مطلوب در زمینه چگونگی عملکرد این صندوق به همکاران می تواند در ایجاد انگیزه برای جذب افراد غیر عضو و استمرار عضویت برای اعضای حال حاضر موثّر باشد.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ایلام عناوین اصلی برنامه کارگروه این صندوق را افزایش سهم الشرکه، جذب اعضای جدید و استمرار عضویت بازنشستگان عنوان کرد و افزود: باید همکارانی که تا به حال عضو این صندوق نشده اند، شناسایی و با تبیین و توجیه برنامه های صندوق در صورت تمایل، زمینه عضویت آنان فراهم شود.

قبادبیگی در خصوص فرهنگیانی که در آستانه بازنشستگی هستند، افزود: این افراد می توانند در صورت تمایل به تداوم عضویت در این صندوق، فرم مربوط را حداقل یک ماه قبل از بازنشستگی تکمیل و به امور اداری محل خدمت خود ارائه تا بعد از بازنشستگی از مزایای این صندوق بهرمند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha