کسب و کار موفق رویا نیست

تهران- ایرنا- مترجم کتاب «اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق» معتقد است که این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا کسب و کاری داشته باشند که بدون حضور آنها هم تولید ثروت کند.

هاتف سیدپور با اشاره به اینکه داشتن یک کسب و کار موفق رویا نیست، به خبرنگار ایرنا گفت: در دنیای امروزی صاحبان برخی کسب و کارها مجبورند هر روز با مسایل مدیریتی، کاری و مالی شرکت خود درگیر باشند، در نتیجه روز به روز آرامش خود را از دست می‌دهند.

به گفته مترجم کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق، این کتاب حاوی رهنمون‌ها و فرمول‌های موثری است که می‌توان با استفاده از آن شرکت‌ها یا کسب و کارهای موفقی را خلق کرد. البته برای صاحبان کسب و کارها هم الگوهایی را تبیین می‌کند که پس از مدتی می‌توانند شاهد موفقیت و شکوفایی آن باشند.

سیدپور با بیان اینکه یادگیری اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق صاحبان کسب و کارها را به مسیری هدایت می‌کند که تجربه‌ای دل‌انگیز و لذت بخش نسبت به فعالیت خود پیدا کنند و از داشتن کسب و کاری موفق، پر رونق و یک زندگی آسوده لذت ببرند، عنوان کرد: این کتاب مخاطبان را آماده می‌کند تا سفری موفق به دنیای کسب و کار داشته باشند و به صورت همزمان از پیشرفت کسب و کار و توسعه فردی لذت ببرند.

این مترجم تصریح کرد: با یادگیری این اصول مخاطبان می‌توانند برای خود یک کسب و کار ایجاد کنند، نه فقط یک شغل داشته باشند. این کسب و کار به اندازه‌ای رشد می‌کند که در زمان نبود مالکان هم تولید ثروت کرده و در مسیر موفقیت حرکت می‌کند.

وقتی کارکردن صاحب کسب وکار یک گزینه اختیاری است

سیدپور با تاکید بر اینکه دنیای امروز، دنیای کسب و کارهای سطح سومی است، اظهار کرد: یک کسب و کار سطح سومی مستقل از مالک و در کنترل کامل و آزادی کامل عمل می‌کند. در این کسب وکارها مالک بدون نیاز به حضور دایمی فعالیت‌ها را پیش می‌برند و تمامی امور هم تحت کنترل است.

وی ادامه داد: در این نوع کسب و کارها تیم و سیستمی وجود دارد که تمامی کارها را پیش می‌برد، در نتیجه موفقیت کسب و کار مستقل از صاحب و مالک آن است. در نتیجه کارکردن صاحب کسب وکار یک گزینه اختیاری بوده و هیچ الزام و اختیاری برای آن وجود ندارد. در این صورت صاحب کسب و کار فرصتی پیدا می‌کند تا برای توسعه و گسترش آن اقدام‌های جدی و پیگیرانه‌ای داشته باشد و یا اینکه برای فروش آن یا ادغام با سایر کسب و کارها برنامه ریزی کند.

سیدپور در پایان خاطرنشان کرد: نویسندگان این کتاب طی دهه‌های گذشته با ده‌ها هزار نفر از کارآفرینان و صاحبان کسب وکارها تعامل داشتند و به آنها در زمینه‌های مختلف یاری رسانده‌اند. این کتاب کمک می‌کند تا صاحبان کسب و کارها مالک کسب وکارشان شوند نه اینکه کسب و کارشان مالک و صاحب اختیار آنها باشد.

کتاب اصول راه‌اندازی کسب و کار موفق نوشته دیوید فینکل و استیفانی هارکنس با ترجمه هاتف سیدپور توسط نشر میراث منتشر شد. این کتاب همراه با فایل صوتی و تصویری در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha