پولادگر: هیچ رئیس فدراسیونی بازداشت نشده/ ابهامات فدراسیون جهانی ژیمناستیک را پاسخ می‌دهیم

تهران- ایرنا- معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه گزینه تیم امید نهایی شده گفت: این گزینه ایرانی است و به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی بسکتبال در موزه ورزش تصریح کرد: در ابتدا باید بگویم از رسانه‌ملی گلایه دارم چرا که در یک مورد دچار اشتباه شد و تقدم و تاخر مصاحبه را رعایت نکرد که این مساله ابهاماتی را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در مورد وضعیت استقلال و پرسپولیس از من سئوالی شد، صحبت‌های من برای روز دوشنبه بود و همان چیزهایی بود که شنیده بودم اما بدون شک وزیر ورزش اطلاعاتی بیشتر از من دارد و این تقدم و تاخر باعث بروز مسائلی شد که در نهایت رسانه‌های معاند نیز با اهداف خاصی از آن بهره‌برداری کردند.

پولادگر در مورد آخرین وضعیت مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته بدوی در حال تلاش هستند تا این موضوع به درستی مدیریت شود تا شرایط احراز مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص انتخابات ژیمناستیک و احتمال ابطال آن گفت: انتخابات برگزار شده، مسائلی برای فدراسیون جهانی مطرح است که در حال تهیه پاسخ‌های مربوطه هستیم، البته ناظر فدراسیون جهانی در ایران و در مجمع بود و موضوع خاصی نیست چرا که در غیر این صورت می‌توانست در همان زمان اعلام کند.

پولادگر در واکنش به این سئوال که شنیده می‌شود یکی از روسای فدراسیون‌ها به دلیل اختلاس بازداشت شده گفت: هیچ رئیس فدراسیونی را نداریم که به جرم اختلاس بازداشت شده باشد.

وی درباره شرایط تیم امید ایران تاکید کرد: در جلسه امروز ستاد که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد به جمع‌بندی رسیدیم که این تیم در بازی های آسیایی حضور داشته باشد. در خصوص سرمربیگری تیم امید هم به گزینه‌نهایی رسیدیم که ایرانی است و نام وی فردا اعلام خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد زمان برگزاری مجمع سرخابی‌ها و تعیین اعضای هیئت مدیره این دو تیم هم گفت: چون زمان اتمام و تمدید قراردادها است به همین دلیل تصمیم وزارت ورزش این بود که بعد از پایان رقابت‌های لیگ و جام حذفی این مجمع برگزار شود تا تاثیری در نتایج و روند مسابقات نگذارد.

پولادگر در مورد وضعیت انتخابات‌ دوچرخه سواری و شکایت یکی از نامزدها برای باطل شدن آن عنوان کرد: اشتباهی درباره فدراسیون دوچرخه‌سواری رخ داده بود و دستور موقت صورت گرفت که برطرف شده و مشکلی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha