۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 85110234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر شهیدان والامقام «فریدنیان» به فرزندان شهیدش پیوست

اهواز- ایرنا- مادر شهیدان والامقام «حمیدرضا و جمشید فریدنیان» از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، مرحومه «نصرت خلیلیان» مادر شهیدان والامقام «حمیدرضا و جمشید فریدنیان» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش در ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر گرانقدر روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت، ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح در قطعه والدین شهدای کلگه با حضور مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

گفتنی است شهید حمیدرضا فریدنیان در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۴۳ متولد و در ۲۶ تیرماه ۱۳۶۱ در جبهه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید جمشید فریدنیان در یازدهم آذرماه سال ۱۳۳۵ متولد و در پنجم اسفند سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی والفجر، در عملیات خیبر به شهادت رسید. پیکر پاک وی پس از سال‌ها مفقودالاثری کشف و در پنجم مردادماه سال ۱۳۷۴ به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha