۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85110318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرز آماده برگزاری جشنواره ملی اسباب بازی شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبر: 85110318
البرز آماده برگزاری جشنواره ملی اسباب بازی شد

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: این استان آماده برگزاری ششمین جشنواره ملی اسباب بازی و سرگرمی با رویکرد هویت ایرانی ، اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدجواد کاظمینی"، روز شنبه در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی اعضاء شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره اسباب‌بازی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، از عدم توجه تولیدکنندگان داخلی به هویت ایرانی اسلامی انتقاد کرد و افزود: تمام تلاش ما این است که ما در این جشنواره به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ضمن دعوت از تولیدکنندگان بومی سراسر کشور برای شرکت در این رویداد ملی در کرج، گفت: از تولیدکنندگان بومی سراسر کشور می‌خواهیم که تولیدات خودشان را با محوریت هویت ایرانی اسلامی برای رونمایی در این جشنواره آماده کنند.

کاظمینی تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها برای بهتر برگزار شدن این جشنواره ملی در البرز باید پای‌کار آیند چراکه امروز توجه به بعد سرگرمی کودکان و نوجوان به یک ضرورت اساسی و مهم تبدیل‌شده است.

البرز آماده برگزاری جشنواره ملی اسباب بازی شد

"آیدین مهدی زاده" رییس دبیرخانه شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب‌بازی کشور نیز در این نشست با تاکید بر اینکه امروز توجه به گروه سنی کودکان موردتوجه تمام دولت‌ها قرارگرفته و در کشور نیز با نگاه ویژه‌ای به آن پرداخته می‌شود، گفت: بعد از چندین دوره میزبانی تهران برای برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی، این رویداد ملی برای اولین بار در البرز و به میزبانی کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره ملی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی کشوری حضور پیدا خواهند کرد که در این میان دو تولیدکننده بزرگ نیز بومی استان البرز هستند.

مهدی زاده با تاکید بر اینکه مسوولان استانی باید در این جشنواره توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان بومی البرز در حوزه اسباب‌بازی داشته باشند، گفت: دعوت از این دو تولیدکننده بزرگ اسباب‌بازی کشور در البرز برای شرکت در این جلسات هم‌اندیشی می‌تواند به کیفت برگزاری جشنواره کمک کند.

وی بابیان اینکه با برگزاری این جشنواره می‌توان میزان پتانسیل موجود را ارزیابی کرد، گفت: می‌توانیم البرز را به‌عنوان پایلوت و الگو برای جشنواره‌های استانی اسباب‌بازی انتخاب کنیم.

مهدی زاده تاکید کرد: استقبال بسیار خوب شهروندان کرجی از نمایشگاه اسباب‌بازی سال گذشته و تماس مکرر مخاطبان برای برگزاری مجدد این نمایشگاه ما را بر آن داشت که امسال این جشنواره ملی را به میزبانی استان البرز برگزار کنیم.

ششمین جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و با حضور تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی کشور، از تاریخ ۵ الی ۹ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی باغ گل‌ها واقع در بوستان چمران شهر کرج، برگزار می‌شود.

در این جشنواره بیش از ۶۰ واحد تولیدی در ۲ بخش نمایشگاه فروش و بخش جشنواره شامل برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، نمایش عروسکی، کارگاه‌های آموزشی، مسابقه حضور خواهند یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha