۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85110853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی یمنی ها در حمایت از فلسطین/الحوثی: به حمایت از مساله فلسطین ادامه می دهیم

تهران-ایرنا- عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در جریان راهپیمایی مردم یمن در حمایت از مردم غزه تاکید کرد که آماده هرگونه فداکاری هستیم.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا به نقل از شبکه المیادین، شهرهای مختلف یمن امروز در حمایت از مردم غزه شاهد برگزاری راهپیمایی با عنوان «ثار الاحرار» (انتقام آزادگان) بود.

"محمد علی الحوثی"، عضو شورای عالی سیاسی یمن در یک سخنرانی در جریان این راهپیمایی در استان صعده تاکید کرد که یمنی ها به حمایت از مساله فلسطین ادامه می دهند و بر تداوم مبارزه پایبند بوده و برای هرگونه فداکاری آماده هستند.

وی خطاب به فلسطینی ها تاکید کرد که توطئه ها علیه شما با شکست مواجه شد و به جز مبارزه بر روی هیچ چیزی حساب باز نکنید.

بر اساس این گزارش، یمنی ها در این راهپیمایی با صدور بیانیه ای از مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوز اخیر صهیونیست ها به نوار غزه تمجید کردند.

راهپیمایی کنندگان یمنی همچنین ضمن تبریک عملیات «ثار الاحرار» و دیگر عملیات مقاومت، سکوت بین المللی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم یمن خاطرنشان کردند که به حمایت از مساله فلسطین وفادار هستیم و دشمن صهیونیستی توان ترمیم قدرت بازدارندگی خود را ندارد.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه هفته گذشته با حمله به نوار غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک، سه زن و چهار فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رساندند.

بنابر اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرمانده هان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک دهها موضع متعلق به صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند؛ از ابتدای تحولات اخیر و پیش از آغاز عملیات موشکی مقاومت، بمب افکن های رژیم صهیونیستی ۳۷۱ نقطه را در غزه هدف قرار دادند.

منابع خبری شنبه شب و پس از چهار روز درگیری، از آغاز اجرای توافق آتش‌بس در ساعت ۲۲ به وقت محلی بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha